Förkylt..

publicerat i ;

Fy..inleder den här veckan likadant som förra veckan...dvs med att vara totalt genomförkyld och seg och hängig. Förra veckan klarade jag mig igenom tack vare Alvedon och Ipren och min envishet. Hatar att vara sjuk och sen så har jag ju vabbat en hel del den här månaden så det var lite min snålhet som gjorde att jag segade mig igenom veckan också.

Försökte vila upp mig i helgen men alla som har småbarn vet ju att det inte är så lätt ; ) Det har varit full fart på dem hela helgen och trots en sen kväll i lördags. Vi hade min mamma och pappa här på middag och barnen kom inte i säng förrän strax efter 22. I min enfald så trodde jag nog att det kunde innebära att vi skulle få sovmorgon......men ICKE..
Kl 6.20 dagen därpå så vaknade båda barnen...*gääääsp* så gick det med den sovmorgonen...

Känner mig väl iaf liiite piggare men önskar mest att det vore helg snart igen så att jag fick vara hemma och slappa..

Är dock sååååå sugen på lite shopping! Filip behöver ju faktiskt en ny vårjacka...har spanat lite på den här från POP



Sen var jag inne och kikade hos Lindex och Kappahl och det har fått in så mycket fint!!








Kommentera inlägget här :