Vardagsfunderingar.

publicerat i ;
Nu händer det inte mycket kul måste jag ju erkänna och jag börjar fundera på om min förkylning kanske är en allergi då den aldrig verkar gå över? Nu är jag täppt och har svid i ögonen hela tiden...var iaf in på apoteket och köpte lite Kestine så får vi se om det hjälper.
Jag var egentligen medbjuden på fest på lördag men eftersom jag inte har någon energi alls så tackade jag nej. Ska bara ha en myshelg med familjen istället, känns som om att min kropp behöver det. : )

Tycker att det är helt underbart att umgås med mina barn just nu för det är inte alls så mycket trots och tjafs, förutom när de slåss med varandra då ; ) utan båda utvecklas något enormt. Moa försöker prata och det kommer nya ord hela tiden " jacka", "knapp", säger mamma, pappa, Moa och Hampus. Och såklart så härmar hon precis allt som Filip gör! Snacka om att se upp till storebror. ; )
Filip han funderar över allt och frågar om allt! det kan bli riktigt intressanta disskusioner ibland som idag när han såg ett stuprör och frågade om det var ett sådant rör som han låg i innan han hamnade i min mage! *skratt* Vi sa nämligen häromdagen att han hade legat i ett provrör innan han hamnade i mammas mage. Det satte tydligen igång ordentliga funderingar! Man undrar ju vad han har sagt på dagis? :DD

Kommentera inlägget här :