Läängtar...

publicerat i Vardag;
Ja jag längtar redan efter semestern...jag har ju knappt jobbat 2 veckor men det känns som en evighet.... Det blev ju verkligen full fart redan från dag 1 så det känns som om att jag har jobbat mycket längre.. Men efter den här veckan så jobbar jag bara 2 veckor till och sen har jag 1 vecka ledigt! Tanken var att vi skulle ha tagit en sista-minuten till typ Gran Canaria men det blev så hiskeligt dyrt och vi har lite andra hål att stoppa pengarna i så vi nöjer oss med en liten kryssning!



Tror nog att barnen tycker att det blir minst lika roligt! Vi ska åka måndag-tisdag så att vi slipper trängas med alla partyprissar. ; ) Vilken färja tycker ni är bäst för barn?? Har kollat runt lite men inte riktigt fått något grepp tycker jag..

Resten av veckan ska vi bara slappa och ta det lugnt, skönt att slippa vardagslunken bara!!

Sen har jag lite annat att se fram emot den här trista hösten, den 25 November ska jag och en kompis från jobbet åka bussresa till Ullared!! Det tycker jag ska bli skitroligt!! :D Jag har aldrig varit där förut så det kommer verkligen att bli en upplevelse! Bussen går 03.50 (!!!!) och vi är framme kl 10 ( när de öppnar) och sen går bussen hem igen kl 18 och vi hemma kl 00...Lång dag.... Men skitskoj ska det bli!!
Tänker att jag ska köpa de flesta julklapparna där nere, Filip har blivit helt insnöad på lego och det ska ju vara billigt där säger de! Och sen är det ju snart jul och ledigt! :D Mycket att längta till nu..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda G:

Jag gillar Cinderella. Det finns nåt för alla där. Nu har jag iofs aldrig åkt med lillplutten, bara stora tjejen. Dom har bra mat och bra taxfree-butik.

2:a kommentar, skriven , av Lina:

Vi åkte med cinderella nu i somras, jag tyckte det var jätte bra. Tror iof att det är mer för barn under sommaren men filippa gillade maten o spelatomaterna=)



Kram

Kommentera inlägget här :