Reunion!!

publicerat i Vardag;
1996-1997 var jag i USA ett år som au-pair, jag var i en liten håla utanför Boston som hette Sharon knappt synlig på kartan! ; ) Men vi var ett gäng på nästan 10 svenska tjejer som höll ihop och de var verkligen min familj under det året! När man har sin egen familj så långt borta så blev vi supertajta och vi pratade om allt och hela tiden. Min värdfamilj slutade aldrig att förvånas över hur mycket det ringde till mig, tur att jag hade en egen telefonlinje! :D

Vi tjejer kom från hela landet, ända från Umeå i Norr till Helsingborg i Söder och så var det jag från Mellansverige och en tjej från Köping...vilket ligger ca 10 min från Arboga! Några av oss kom hem igen men idag så är en tjej boende i London, en tjej gifte sig med en av de killar som vi träffade i USA och de bor nu i Umeå och har en 2-årig dotter tillsammans och ännu en träffade en kille från Portugal och hamnade där!

Men till saken!! Vi har som sagt kontakt allihopa på Facebook och häromdagen så kläcktes tanken att vi skulle försöka få till en återträff, vilket inte är helt lätt eftersom alla är bosatta på olika håll i världen och landet! ; ) Men i Augusti 2011 så smäller det!! Då ska så många som kan ta sig till Stockholm och träffas där och det ska verkligen bli superkul!! Jag har bara träffat en av tjejerna sen jag kom hem och det kommer att vara 14 år sen vi sågs senast då!! Får väl se om vi känner igen varandra allihopa! =)

Kommentera inlägget här :