Till Salu!!

publicerat i shopping;
Har funderat och funderat idag och kommit fram till att några av mina kära Odd Mollysar nog kommer att få ut på Tradera! Vill verkligen försöka få till den perfekta garderoben och inte bara impuls handla hela tiden för att sen upptäcka att jag antingen har något liknande i garderoben eller att jag inte har någonting som matchar plagget i övrigt! Så nu ska jag strukturera upp det hela!



Till salu!
Endast provad chrysalis minigown i stl 4 och färgen indigo.Tags finns kvar. 1000:- och jag bjuder på frakten!



Till salu! Säljer denna kofta fast i grått, köpt på Tradera så inga tags men i nyskick! 1500:- ink frakt


Har även en x-stich som jag ska sälja men jag har inget bra kort på den så den kommer snart! Lämna en kommentar om ni är intresserade!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Hej!



Tror inte jag varit hos dig tidigare men nu är jag här :-) Hittade dig genom FL.

Jag är lite sugen på chrysalis minigown men vet inte om jag vågar mig på den. Hörde dessutom att den är mindre i höst än i våras. Hur passade den dig?



mvh//Lina

2:a kommentar, skriven , av Marita:

Lina: Den är jättefin chrysalisen, jag säljer den för att jag som är en 85D hade lite svårt att få plats med boobisarna! ; ) Men annars satt den jättefint!

Kommentera inlägget här :