Mina syskon

publicerat i Vardag;
Har ju redan nämnt dem en hel del i min inlägg men jag kan väl presentera dem lite mer ingående! : )

Mina syskon är alltså mina 2 systrar Carina och Annika, de är båda 2 äldre än mig. Carina är 7 år äldre än mig och Annika är 3 år äldre än mig.

När vi var yngre så var vi inte speciellt tighta, det var väl i såfall Annika och Carina som hade bäst kontakt. Jag var lite för ung, jag var bara 11 när Carina flyttade hemifrån. Men de senaste åren och speciellt sen jag och Annika fått barn så har vi kommit varandra väldigt nära och de är mina bästa vänner.
Våra respektive tycker nog att vi är lite för nära varandra eftersom vi pratar i telefon jämnt och vi är inte så lätta att tas med när vi är tillsammans allihopa, det blir rätt mycket pladder då kan man ju säga. ; )

Utseendemässigt så har folk alltid tyckt att jag och Annika är mest lika, men det var nog mest förr när vi hade långt ljust hår båda två. Det som är så skönt med att umgås med mina systrar är att jag kan säga och vara precis hur jag vill för jag vet att de älskar mig ändå! : )

Kommentera inlägget här :