Wanted!

publicerat i ;
Ja egentligen så började min sköna helg redan igår eftersom jag var ledig och var med båda barnen till BVC. Moa vägdes och mättes och fick spruta. Hon var superduktig och grät bara en liten skvätt när hon fick sprutan men det gick snabbt över. Filip skulle ju göra hörselkontrollen igen eftersom han vägrade att säga någonting alls när han och G var där på 4-års kontrollen. Den här gången, med löfte om att få en dinosauriebok efteråt, så var han hur duktig som helst och prickade alla pip och brummanden som han hörde!

Efteråt så åkte vi ut till McD och mötte upp min kompis Madde och hennes barn och vi åt lunch där. En rolig sak hände när jag satt med alla barnen och Madde var och köpte maten, in genom dörren kommer en hel grupp med turister från Japan som omringar mig och barnen och bara stirrar och pratar! Efter en stund så säger en av männen " Beautiful children! All yours?" Jag förklarar som det är och de står kvar och tittar och petar Moa i kinden och klappar på de andra barnen.. Då kommer Madde tillbaka och undrar såklart vad som står på och då äntligen skingrar sig klungan och de går iväg! :D
Det roliga i det hela är ju också att båda mina barn är rödblonda i håret och Maddes barn är nästan svarthåriga, totalt olika alltså och ändå frågar de om alla är mina! ;D

När vi ätit klart så åker vi hem till Madde och fikar, firar hennes minsta som fyllt år och barnen leker utan att bråka i nästan 3 timmar! :-o Verkligen jättemysig eftermiddag och så skönt att bara få slappa och skvallra lite i lugn och ro!

Idag så har G och barnen varit ute och lekt i snön medans jag var iväg och shoppade lite. Hade bestämt mig innan jag åkte att jag absolut inte skulle köpa något till barnen den här gången utan fokusera på mig själv eftersom min garderob bara består av gamla mammakläder och jobbarkläder i princip. Det gick ju sådär....

Köpte dessa till Moa på Stadium



Hittade även en superfin grön fleecetröja/jacka till Filip så nu kommer jag att sälja hans den här om någon är intresserad! ; )



Den är i stl 100 och i nyskick förutom hängaren i nacken som har släppt i ena kanten.

Sen var jag in på Vero Moda och de har verkligen ryckt upp sig! Hittade hur mycket snyggt som helst men nöjde mig med en top och ett linne. Dessa jeansen blev jag helt kär i och bara måste ha dem men de fanns tyvärr inte i min storlek så nu blir det till att jaga!!


Någon som hittar ett par i 34/34 så hojta gärna till för jag är desperat!! ;D

Kommentera inlägget här :