Najs lördag!

publicerat i ;
Igår var en hektiskt men rolig dag! Vi började med att åka ut till djurkliniken och vaccinera Sixten, sånt där som man bara skjuter på hela tiden men nu så åkte G ut med honom och det var överstökat på 10 minuter! Varför gör man det inte tidigare när det går så fort?!
Sen var det dags för Filip att gå över till grannen på kalas, G gick över med honom och jag stoppade ner Moa i vagnen och tog en promenad med henne och hundarna, kallt men härligt!! Moa somnade så när jag kom hem kunde jag ställa vagnen på trappen och fortsätta fixa inför Meandi-partyt som skulle börja kl 14.
Det kom mer folk än jag hade räknat med då några tog med sig vänner och några som sagt att de kanske skulle komma också dök upp. KUL!! Så jag fick en superfin värdinnegåva som jag tyvärr inte hittat någon bild på...ett cerise badlakan med vita moln på. Lite synd bara att inte alla dök upp, hade jag haft 2 gäster till så hade jag fått välja en stjärngåva som är påslakan set med meandi tryck!

Det här handlade jag iaf:









När jag kollade igenom beställningen idag så fick jag dock byta fotbollströjan mot en annan tröja då F protesterade högljutt och sa att han inte skulle ta på sig den....och jag som tyckte den var så fin! Han valde den här istället...



Ska dock ha ett party till lite längre fram i vår då tweenie kollektionen och nyheterna har släppts och då är jag lite sugen på att köpa dessa plagg...




Efter partyt var slut så släppte jag och min syster C "bomben" för vår syster A, nämligen att vi skulle ta med henne till Örebro och bjuda henne på mat och bio! Det var väldigt uppskattat och vi hade ett toppenkväll med god mat, massor med prat och skratt och en bra film!
Det var dock lite halvläskigt då vi skulle åka hem då vägarna var glashala.....men vi kom hem helskinnade och då var det bara att hoppa i säng! Toppendag!!

Kommentera inlägget här :