Knakat och brakat!

publicerat i Vardag;
Sitter här som ett minre kolli, nädå så illa är det inte, men jag var iväg till en naprapat imorse då jag har haft jordens huvudvärk i flera dagar och så fort jag har vridit på huvudet så har det bara knastrat i hela nacken =( Men nu efter diverse knäckande och knådande så känns det bättre om än mörbultad!

Dessutom så har jag legat däckad i feber i ett par dagar, det började med huvudvärk i lördagskväll när jag var på förfest och skulle ut på partaj! typiskt!! Kl 22 så låg jag hemma i sängen och det var bara början på flera dagars feberfrossa och ont i kroppen. Men nu känns det som om att jag är på bättringsvägen och imorgon så är det dags för en årlig tradition!

Jag och mina systrar ska ut och äta räkbuffé, det är nästan det enda tillfället vi har att träffas och få prata i lugn och ro så det ska verkligen bli mysigt!

Imorgon blir det en tur till Parken Zoo eftersom  Filip längtar efter att få träffa den här killen som bor där! ; )

Kommentera inlägget här :