Hett....

publicerat i Barnen;
Tro mig...jag älskar sol och värme!! Men inte när jag måste jobba och dessutom jobba över för att några lata j***a sommarvikarier kom på att det inte var så kul att springa i trappor när det är +30° och sol ute. Nej då är det lättare att bara ringa och sjukanmäla sig till sitt trista sommarjobb och ligga på beachen istället!

Ursäkta att jag låter bitter men kan man bli annat när folk så uppenbart bara skiter i saker som de har lovat för att de bara inte ORKAR kliva ur sängen en varm sommardag. Tack vare dem fick jag slita som ett djur idag och dessutom så hade jag med mig en annan stackars sommarjobbare som på sin första dag fick en chockstart eftersom det inte fanns någon som hade tid att visa henne ordentligt =( Kändes inte alls schysst men tyvärr inte så mycket att göra åt då vi var 3 man kort!

Någon som vill ha sommarjobb som brevbärare så är det bara att ni hör av er! ; ) Det är gratis motion och man får vara ute mycket och dessutom rätt bra betalt!

Men jag biter ihop och tänker på att jag har 2 veckor kvar att jobba och sen har jag 5 veckors semester! Ska bli skönt!! Hoppas bara att solen stannar kvar så länge...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sophia:

Ni behöver inte en ordinarie brevbärare?

Min make är intresserad ;)

Ja fy visst är det trist när man får slita ihjäl sig, för att vissa skiter i det..usch.

Du är lika som mig- soldyrkare ut i fingerspetsarna..haha.

Du är jättefin i mörkt hår med!

Må så gott.

Kommentera inlägget här :