Fy vilket väder...

publicerat i ;
Nu är jag och mannen lediga i 4 dagar så jag hade hoppats på lite fint väder men så verkar det inte bli. Idag har det verkligen vräkt ner och Filip och G som försökte sätta ihop den nya studsmattan som vi köpt fick lägga ner och gå in för att inte drunkna!; )

Jag och mamma var iväg till en handelsträdgård i morse och köpte lite blommor som jag ska plantera i krukor och amplar. Man blir ju inte så sugen på att hålla på och påta i trädgården bara när det är iskallt och jag fick t om ta på mig fingervantar imorse när jag var ut med hundarna. När ska det bli sol och varmt egentligen??

Senare i eftermiddag ska vi iväg och gratta svågern som fyller år och lite lustigt är det för han, Moa och Filip är alla födda den 13:e så idag blir Filip 4, 5 och Moa 1 år och 9 månader. Tänk....om 3 månader bli min lilla skrutta 2 år! Helt sjukt vad tiden går fort!!!

Imorgon ska jag och barnen ut till en gammal kompis till mig och hälsa på, vi skulle få både lunch och fika! LYX!!

På lördag så är det barnens dag här i stan så då ska vi väl ner på stan och kolla och på kvällen ska mannen jobba så då åker jag nog ut och hälsar på syster yster och lilla gullungen Axel <3.

Söndag har vi inga planer ännu men om det fortsätter regna så här så blir det nog badhuset, annars kanske vi ska fortsätta gräva sandlådan som G började med förra helgen. Vore ju skönt att få den färdig någon gång! ; )

Kommentera inlägget här :