Senil??

publicerat i Vardag;
Alltså...antingen har vi troll här hemma eller så har jag blivit både blind och senil?! Moa har en underbar rosa munkjacka från Nova Star som både hon och jag älskar och den har använts flitigt här hemma. Sen tycker jag också att det är så kul för Filip har en i samma modell men turkos och det är ju kul att kunna matcha dem fast de inte är exakt likadana.

MEN nu till saken...jag har letat lite sådär smått efter den i ett par vckor, inte tokletat men blivit lite smått irriterad över att jag inte hittat den när jag har velat men inte orkat lägga ner någon större energi på det. Härom morgonen dock så blev jag riktigt störd över att jag inte hittade den och vände upp och ner på både Moas och Filips garderober, letade igenom hela huset, kröp t om bakom tvättmaskinen och kollade så den inte ramlat ner där.
Ringde min mamma och mina svärföräldrar och kollade om jag glömt den där men nej....och nu höll jag på att bli riktigt galen!! Hatar när saker och ting bara försvinner, det kan driva mig till vansinne!!

Så nu satte jag mig och surfade runt i alla webshopar jag kunde hitta i hopp om att hitta en i rätt storlek...men såklart så var den ju slut överallt! :-[ Vad skulle jag göra nu??? Ja nu stod mitt hopp till Tradera och gissa om jag blev överlycklig när jag hittade EN i rätt storlek och färg. Den blev min!! Och igår fick jag hem den och idag när jag skulle hänga in den i garderoben efter att ha tvättat och tumlat den (måste tvätta alla traderaköp innan de kommer in i garderoben - tvångstanke! ) Så vad ser jag?!?! JO en rosa munkjacka från Nova Star!! Jag lovar att jag har letat igenom den garderoben MINST 100 ggr och nu bara hänger den där mitt framför ögonen på mig....
Kan säga att min man bara tittade på mig som om att jag var helt dum i huvudet! :D
Så nu åker den andra ut på Tradera! Hoppas att jag får igen vad jag gav för den bara....; )



Objektet!!

Kommentera inlägget här :