Lyckligt lottad!!

publicerat i Barnen;
Sitter och letar reda på bilder från Moas första år för att göra en fotobok till henne, har ju gjort en sån till Filip och tänkt att jag ska göra en till Moa också men det har inte blivit av men nu ska jag verkligen ta tag i det! Har ju t om en rabattkod på 50% på fotoböcker hos Fuji och fraktfritt så det är nu eller aldrig!
När jag sitter och kollar på gamla bilder så blir man lite nostalgisk....var tid har ju verkligen sin tjusning och idag fick vi kallelse till föräldramöte inför förskoleklass starten i höst. Vi fick även med en lista med namnen på de barn som kommer att gå i hans klass! Spännande!!
Det som var skönt var att de 3 grabbarna som han leker mest med hamnade i samma klass och han fick jättebra fröknar så det känns bra om än lite nervöst att inse att jag om några månader kommer att vara mamma till en skol-kille!

Var tog min bebis vägen?? Nu ikväll så har han rockat loss till Eric Saades "Popular" som är världens bästa låt enligt honom ; ) Han fick låna en mikrofon av sin pappa och så har han fått en större bandspelare än den lilla han hade förut, så efter en stund kom han och ville ha en svart handske som Eric Saade och ännu en liten stund senare kom han och frågade om vi hade någon röd jacka som han kunde ta på sig! :DD Gullunge!!



Mina gullungar!! ♥ ♥ ♥

Kommentera inlägget här :