Valborg i soffan!

publicerat i Vardag;
Här har det firats valborg i soffan tillsammans med en sovande 3-åring och en 6-åring som kollade på klipp om dinosaurier på youtube! Mannen jobbade som alltid på valborg men med tanke på att det blåste isvindar ute så kändes det helt ok! ; )

På förmiddagen så var vi ut på landet och kollade på lammsläpp, det var jättemysigt förutom att de som arrangerade hade räknat med att det skulle komma ca 50 pers och det var väl minst 200 där... Så att fika kunde vi ju glömma för det tog slut rätt snabbt om man säger så! ; )
Men vi åkte istället och åt direkt efteråt och höjde blodsocker nivåerna på samtliga i familjen och det var välbehövligt kan jag lova...mina barn är precis som mig och blir förvandlade till monster om de inte får mat i tid!

När vi kom hem så planterade jag lite blommor och G fixade med gräsmattan. Jag köpte nämligen ett sån här fint olivträd som jag tänkte att jag ska försöka få och överleva!



Sen åkte G iväg och jobbade och jag fortsatte med att rensa och plocka här hemma som jag har hållit på med i flera dagar nu och nu börjar det äntligen bli lite struktur. Har plockat ur Filips rum eftersom jag ska börja måla där nästa vecka och försökte rensa bland hans saker samtidigt. Mycket saker är det....

På tal om något helt annat så har jag fått syn på den här underbara i en blogg och nu vill jag hitta en i stl 3 eller 4 så är det någon som har en sån så kan ni väl hojta!!



Den heter Head at Large och kommer från Odd Molly!

På tal om Odd Molly så fick jag i en annan blogg se de här vantarna som kommer i Odd Mollys vinterkollektion, grymt fina men 1300:- för ett par vantar?!?! Njaaaaeee då finns det andra saker jag hellre lägger pengarna på faktiskt! :D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vivvi:

Kan verkligen rekommendera den tunikan. Sååå fin och skön. Ska hojta om jag ser någon :-)



Kram

/Vivvi

Kommentera inlägget här :