Hinna färdigt!

publicerat i Vardag;
Jag är ju en grym planeringsmänniska och när saker och ting inte blir som jag planerat så blir jag...lite störd för att uttrycka det milt...; ) Så när G ringde igår och talade om att bilen inte startade så såg jag hur mina sista dagar i "frihet" blev förstörda...rent planeringsmässigt.

Vi fick iaf hem bilen så nu står den på verstaden och måste förmodligen få en ny startmotor...det låter ju billigt.....NOT!

Så idag blev det en promenad i spåret istället för den skogspromenad som jag hade planerat och mina benmuskler har fått jobba hårt på cykeln idag då jag dels skulle få barnen till dagis/skola och sen hade jag en lunchdejt på stan så det blev en del hojande idag kan man säga!

Imorgon så var min plan att jag skulle upp till gymet och träna men utan bil så blir det lite för mycket...iofs så behöver jag nog inte värma upp om jag cyklar fram och tillbaka! ; )
Kruxet med det hela är att jag måste passa UPS som ska komma med min nya wig någon gång under dagen imorgon och sen ska jag hinna ner till frissan och klippa till den också och då är det lite trix och meck med att få till det med tider och en barnvakt som ska kunna också...

Imorgon kväll ska jag också lägga fram lite kläder som jag ska ha på mig på första dagen på jobbet på torsdag!! Kan inte riktigt fatta att det är dags nu! Känns både pirrigt och roligt på samma gång!
Men jag kan ju inte förneka att det känns skönt att det bara är 2 dagars jobb innan det är helg, kommer nog vara helt slut i huvudet efter de dagarna ändå.

Hittade förresten den här finingen från Hunkydory när jag var in och spanade hos Tintinstyle idag



Japan Knit - så snygg!!

Kommentera inlägget här :