Hjälp imorgon....

publicerat i Vardag;
Flaggar lite för att jag behöver er hjälp imorgon!! Har grym ångest över vad jag ska ha på mig på första dagen på nya jobbet....ska jag vara klädd som jag brukar vara, lite löst och ledigt eller ska jag dressa upp mig? Kanske ska man inte vara för finklädd heller...som sagt hjälp!!

Tänkte att jag skulle fota några alternativ och visa er imorgon, hoppas också på att det ligger lite fina Lola kläder i min låda imorgon!

Och sen kommer ju nya peruken imorgon och jag håller alla tummar och tår jag har att den är fin i både form och färg...för den jag har nu går inte att ha länge till, den börjar verkligen bli jätteful =(

Lägger in lite biler för att kompensera mina tråkiga inlägg utan bilder den senaste tiden! ; )



Kastar slängpuss till mamma i badet!



Såhär glad blir man efter ett par glas vin! ; ) ( Här ser ni också hur risig peruken är...)



Liten skrutta som verkligen blivit stor...kan inte riktigt smälta det....=/



Köpte en jätteskön kofta från H&M´s gravid avdelning! ; ) Så nu får jag skylla mig själv om folk frågar om jag är gravid..!: )



3-åring softar med iPaden och gosiga Sigge ligger gärna näranära! ♥



I paketet från H&M låg även denna stickade top/poncho med fickor, superskön!! Även skorna var i paketet och är supersnygga men lite farliga då det var en rätt hög platå framme vid tårna också så man får passa sig så man inte stukar fötterna!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mallgrodan:

Har faktiskt tänkt att gravid-kläderna är snygga på H&M. Jag kom hem med en amnings-bh förresten, upptäckte jag när jag rotat bland Twilfits rea. Kul.



Vad är det för typ av jobb? Nyfiken måste ju veta för att kunna råda dig:))

Kommentera inlägget här :