Äntligen helg!!

publicerat i Vardag;
Åh gud så skönt med helg!!! För att vara en kortvecka så har den verkligen varit lång... Hela veckan blev fel ända från början eftersom det var meningen att G skulle vara ledig men sen körde det ihop sig så att vi har fått pussla med barnvakt hela veckan...
I tisdags så var barnen hos min mamma så direkt efter jobbet åkte jag dit och hämtade dem, i onsdags jobbade G hemifrån men Filip var hos kusinerna ett tag så G kunde åka iväg på ett möte på banken. Lättare att bara ha ett barn med sig då! ; )
Sen igår var de hos farmor och farfar så då åkte jag också och hämtade dem efter jobbet plus att jag stannade och storhandlade på vägen så vi var inte hemma förrän efter 19...
Idag så var barnen hos min mamma igen så det var samma visa idag...bara att kasta mig iväg efter jobbet igen. Det jobbiga med det hela är att varken mina föräldrar eller mina svärföräldrar bor i stan utan det är 15 minuter att åka till mina föräldrar och 25 min till mina svärisar..

Idag fick jag iaf kvällsmat när jag kom så då slapp jag fixa med det när jag kom hem, min mamma är den bästa! ♥

Var dock hem på lunchen idag och röjde lite, hann både starta en tvättmaskin, dammsuga och måla vardagsrumsbordet för sista gången.

Så här fint blev det!



Hann hoppa in på ICA och hämta ut paketet från Ellos också så brickan som syns på bilden är därifrån och sen 2 jättefina kuddar som jag kan försöka få med på bild imorgon.

Nu är det dags att krypa ner i sängen och sova lite! Imorgon så är det fix inför kvällens middag och så ska jag och G ner på stan och byta några julklappar som han fick dubbelt av.

God natt! ♥

Kommentera inlägget här :