Piff, piff.....

publicerat i shopping;
Jag är ju som sagt helt inne på heminredning just nu och efter att ha gluttat i Ellos nya vårkatalog så blev det en liten beställning idag. Mest saker till hemmet och nu är det vardagsrummet som får sig lite nya attiraljer..







Allt ovan har jag tänkt att ha på mitt vardagsrumsbord som jag håller på och målar om nu. Och efter första strykningen ser det ut så här!



Sen blev det några nya kuddar till soffan också


Annars så har det varit fullt upp denna vecka hitills...jag jobbar och G är hemma med barnen men han håller på och fixar inför en lokal revy som går här i vår lilla stad i en vecka runt nyår varje år. Och som vanligt så har han missbedömt hur mycket tid som han behöver för att fixa allt så att igår var barnen hos mormor, imorgon ska de till farmor och på fredag blir det mormor igen....
Men nästa vecka så är revyn igång och då behöver han bara vara där på kvällarna så då blir det lugnare, dessutom är jag ledig onsdag och torsdag nästa vecka så då ska vi hitta på något roligt hela familjen.

Unnade mig ett par nya örhängen igår när jag var på stan en sväng, så här fina var de..



matchar fint med den fina ring som jag fick av mannen i julklapp också..



Nu är det dags att krypa till kojs! ♥

Kommentera inlägget här :