Planer som gick i stöpet....

publicerat i Vardag;
Hade tänkt att jag och barnen skulle ha en mysig hemmadag idag, det har varit en fullspäckad vecka och båda barnen och jag är lite snoriga och hängiga. Så imorse så åkte jag upp och tränade medans G var kvar hemma och sen när jag kom hem så skulle jag bara packa väskorna så skulle vi åka upp till badhuset.
Men när vi är på väg så säger F att han är lite trött och när jag känner på hans panna så är han varm...så det var bara att packa upp och tänka om =( Moa blev grymt besviken men så är det ibland.. Bäddade ner honom i sängen och sen satte jag igång och röja här hemma istället, tvätta, skura golv, bädda rent...
Efter ett par timmar så kommer F upp och är piggare så då tar vi och åker och handlar mat, vilket behövdes eftersom det var soptomt i kylskåpet!!
Passade på att springa in på Lindex eftersom jag fick se dessa snygga jeans på deras hemsida



Fanns såklart inte den storleken jag ville ha kvar i deras webshop och inte fanns de i butik heller.... Så jag får väl hålla utkik framöver!

Hittade också den här fina, om man hade haft en bebis vill säga! ; )

Supersöt!!

Pratade med en kompis när jag kom hem som hade varit på badhuset och det hade varit knökat med folk så det kanske var bra att vi inte kom iväg ändå!
Imorgon kommer systrar m barn och hundar hit och hälsar på och då ska jag baka en morotskaka och bjuda på!

Kommentera inlägget här :