YES!!!!

publicerat i Skolan;
Skickade in mina första inlämningsuppgifter igår, i god tid eftersom svaren inte skulle vara inne förrän nästa onsdag den 9/2. Men jag gillar att ligga med och inte vara tvungen att sitta i sista minuten.
Vågade knappt logga in idag för att se svaren, så nervös var jag men jag fick ett G!!! Tjooohoooo vad glad jag blev!
Nu ska jag bara bita ihop och köra vidare med svaren på nästa kurs..

Går ju dock sisådär att plugga just nu eftersom F är hemma och har öroninflammation : ( Var ner till VC idag och fick penicillin så nu hoppas jag på att det vänder snabbt! Ska på kurs hela dagen på måndag och G ska iväg till sitt nya jobb och skriva anställingskontrakt och grejer så det är inte läge för oss att vabba....tur att vi har farmor som kan rycka in om det kniper!
Men har iaf kommit iväg och tränat som vanligt den här veckan, har varit på gymet måndag, tisdag och idag. I onsdags så gick jag en långpromenad med hundarna istället. Imorgon hade jag tänkt köra ett pass när jag lämnat Moa på dagis eftersom G skulle vara ledig men nu blev det inte så eftersom G blev tvungen att jobba : ( Funderar dock på om jag ska orka upp och träna redan när de öppnar vid 06.30...tveksamt men jag ska göra ett försök!

Väntar fortfarande på att min nya, fina peruk ska komma!! Förhoppningsvis så kommer den på måndag, då är det 2 veckor sen jag beställde den och det var utlovat att det skulle ta så lång tid.




Jag och min skrutta! <3

Kommentera inlägget här :