Nyheterna!

publicerat i Önskelista;
Idag så släppte då Meandi sin nya kollektion...måste säga att jag är grymt besviken :( Mycket rött och grönt...inte mina favoritfärger alls! Men så är det ju alltid så att kläderna är mycket finare i verkligheten än på bilder på datorn så jag ska väl lugna mig med att döma ut kläderna helt! ; )
Lite fina saker hittade jag iaf!


Till Filip som gillar allt som är grönt! ; )



Fjärilsklänning till Moa


Underbar tunika med bubblig fjäril!



Snygga jeansshorts!



Läcker top till mig, samma modell som crown top från förra säsongen. Älskade den modellen!!



Fin tunika, man ser dock lite dåligt detaljerna men den verkar fin!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda G:

Även jag blev besviken! Är inte sugen på nåt alls faktist förutom kanske dom svarta knickerserna. Ska ta mig en titt till.....Kram

Kommentera inlägget här :