Film och funderingar

publicerat i Önskelista;
Jag och mannen har precis kollat klart på "Due Date" och för er som gillade "Baksmällan" så kan jag varmt rekomendera denna film också! Lite sådär så att det blev jobbigt i hjärtat emellanåt men precis min humor - ironiskt och bitskt! Me like! :D



Sen sitter jag och suger på om jag ska lägga in en förhandsbokning på några plagg från Odd Mollys höst kollektion...plaggen jag funderar på är dessa..



Blenda short dress i almost black. Pris 1000:-



Wool mix long cardigan winter white Pris 1700:-



Wool mix long cardigan vintage brown Pris 1700:-

Någon av koftorna kommer det definitivt att bli måste bara bestämma mig för vilken färg...vilken tycker ni?? Vilken är mest användbar?
Har lagt ut 2 av mina koftor på Tradera, de är i samma modell som koftan ovan men andra färger och i stl 4 så är det någon som är sugen så kan ni kika här!

Trevlig söndag på er! ; ) ♥

Kommentera inlägget här :