Lek o bus!

publicerat i Vardag;
Igår så kände vi att det var dags att vi tog oss hemifrån och aktiverade barnen lite och eftersom vädret var sådär så drog vi iväg till Lek o buslandet i Örebro och spenderade ett par timmar där. Efter det så var mamman och pappan SÅ hungriga eftersom vi vägrade att äta därinne på buslandet...utan istället så åkte vi vidare till Pizza Hut och åt där. Vi har inte varit där sen vi åkte hem från BB med Moa så det var ju snart 3 år sen!!
Det var iaf SÅ gott så jag åt så mycket att jag nästan fick ont i magen men det var det värt!



Skjuter bollar på mamman som står i skottlinjen! ; )



Kul i bollhavet! :D



Bus tjej! ♥

Efter att alla var nöjda och belåtna så åkte vi vidare till Babyproffsen och köpte en ny bilbarnstol till Moa och var även in på en cykelaffär och letade efter en mutter till mitt bakhjul på min cykel men det verkar helt hopplöst...sjukt att det inte ska gå att hitta en mutter som passar till en vanlig Monark?!




Idag så fick jag lite välbehövlig egentid och jag och min syster var ut till en liten gårdsbutik som ligger en bit utanför stan. De hade 50% på de flesta kläder men allt jag kom därifrån med var ett linne från Container! : ) Och ett par stora,ljusrosa pärlörhängen. Hittade en helt underbar sjal från Mellmeli men jag hade lovat G att inte köpa något "onödigt" och jag måste erkänna att en sjal för 600:- kändes lite onödigt! ; ) Men fin var den....; )

Nu ikväll blir det film och chips och dipp!

Ha en mysig lördagskväll! ♥

Kommentera inlägget här :