Bränd och trött...

publicerat i Framtid;
Hemma efter en heldag på beachen med barnen och trots att jag har smörjt dem hela tiden så är båda barnen lite röda på ryggen =( Så imorgon blir det en hemma dag vid poolen så att barnen kan vara inne under de varmaste timmarna och mamman ligga i solstolen! ; ) Jag har ju alltid varit en sån som blivit röd och sen lite brun och sen snabbt vit igen men efter att jag fick Moa så ändrades mitt pigment och sommaren när jag väntade henne var jag verkligen tokbrun


Barnmorskan på BB sa att gravida kvinnor brukar hålla sig i skuggan! ; ) Inte jag inte!

Så nu för tiden så blir jag faktiskt ganska så brun!

Roligt idag var också att de ringde från Adecco och talade om att de fått ett väldigt gott intryck av mig under intervjun och nu ville de att jag ska träffa kvinnan som är avdelningschef och mina eventuellt blivande arbetskamrater nästa vecka så jag ska ringa imorgon och boka in ett möte!! Iaaahhhhh....känns som om att det är nära nu! :D Håll alla tummar för mig om ni är några som kikar in här! ; )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Håller tummarna

Härligt med sol o bad

Kram

Kommentera inlägget här :