Det gick bra!!

publicerat i Jag;
Intervjun igår gick hur bra som helst och jag fick veta att vi var 3 stycken som var intressanta till att få tjänsten! Och av de 3 så var det bara jag som blivit kallad på intervju än så länge och det var bara jag som bodde här där jobbet är så det känns ju lovande! =)
Nu visste hon som intervjuade mig inte när jag skulle få besked men jag känner väl inte att jag har någon panik just nu utan nu vill jag njuta av sommaren och så kan jag gärna börja jobba i september! ; )

Igår var en bra dag överhuvudtaget! Fint väder, glada barn som inte slogs med varandra och G kom hem tidigt från jobbet! Så skönt att vara båda 2 när maten ska fixas och alla kvällssysslorna göras, nu hann jag t om ut och springa 2 varv i spåret! Det var oerhört varmt och tungt men så skönt när det var gjort och jag satt nyduschad i soffan.

Idag blir det stranden och pressning som gäller, har knappt solat varken igår eller i måndags och det är frustrerande för en soldyrkare som mig! ; ) Så jag tar med mig barnen och deras kusin och så får vi se vilken strand som får vårt besök idag. Ska strax sätta fart med matsäcken, stekte pannkakor i mängder i går kväll så de ska ner i kylväskan tillsammans med lite mackor, vattenmelon, kakor, honungsmelon och lite jordgubbar! MUMS!



På väg in till anställningsintervjun!



Close up!

Kommentera inlägget här :