Rensar ur och säljer av!

publicerat i Vardag;
Har gått bärsärkagång här hemma och röjt bland barnens leksaker och kläder och märkt upp allting som jag ska lämna ut till klädbytardagarna som är näst nästa helg. Det blev en hel del och det är så skönt att få bort lite skräp ( i mitt tycke iaf ; )..)
Sen har jag lyckats sålt vår gamla tvättmaskin som bara har blivit stående sen vi köpte en ny förra sommaren...och så har jag lagt ut bokhyllan på Blocket så jag hoppas att den blir såld snart! Nu ikväll så slängde jag ut en massa kläder på Köp och Sälj sidorna på FB också så nu ska vi göra plats för nytt!



Idag så visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på, G jobbade ju inatt så han behövde få sova imorse. Inte så lätt att få 2 barn att hålla nere ljudnivån i flera timmar ; ) Men mannen vaknade ganska så tidigt, 10.30 så då bara softade vi ett tag och sen gjorde vi oss iordning och drog iväg till Eskilstuna och Tuna Park för att se den här killen



Dock så var det ju fler än vi som hade samma tanke och det var TOKfullt med folk så vi kom inte ens i närheten av att se honom! Det var en trevlig utflykt ändå och G köpte ett nytt spel till Filip så han blev nöjd iaf!
När vi kom hem så drog jag på mig löparskorna och tog en tur i spåret med hundarna, det blåste halv storm så jag var inte så peppad men det var skönt när det var över! ; )

Kommentera inlägget här :