Dålig dag som blev bra!

publicerat i Vardag;
Vaknade alldeles för tidigt imorse av en liten 3-åring som låg och sparkade på mig.....det var bara att kliva upp... Sen kläckte min underbara man ur sig att han skulle åka tillbaka och jobba vid kl 10, han kom hem 2 inatt.... När vi pratade om hur mycket han skulle jobba för någon vecka sen så var det sagt att han inte skulle ta på sig så mycket som han brukar....och det gick ju bra... Så han åkte vid halv 10 imorse och kommer väl hem runt 3-4 inatt...
Men imorgon ska vi åka på flyguppvisning i Västerås vid 10-tiden så sova får han göra någon annan gång! ; )

Så mina planer på en löprunda imorse gick ju i stöpet då =( Istället passade jag på att måla ytterdörren på insidan för 3:e gången och baka en dumlekladdkaka, skulle ju få fin besök på eftermiddagen av en av min äldsta och bästa vänner och hennes barn!
Innan deras besök så hann vi med ett helt bedrövligt besök på McD där maten var näst intill oätlig...och sen en lite promenad i skogen med vovvarna. Sen drog cirkusen igång...Madde och hennes barn kom och nästan samtidigt så ringde det på dörren och en kompis till Filip kom också över. Vi fikade och pratade lite och sen ringde min mamma och frågade om de fick komma förbi på en kopp kaffe.
De dök upp en stund senare och samtidigt kommer också min syster med respektive som hade bestämt sig för att ta en promenad och ville också ha lite kaffe. Så helt plötsligt var det fullt hus här! =) Mycket trevligt och framför allt gick hela eftermiddagen väldigt fort.

Men jag har trots allt tyckt lite synd om mig själv idag som har fått tillbringa helgen själv med hundar och ungar så jag unnade mig själv lite shopping! ; )

Klickade hem dessa 2 som jag spanat in på Brandgarden



Enkel men snygg topp!



Snyggt halsband!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tildes dagbok:

Åh halsbandet är så fiiiint!

Kommentera inlägget här :