Går in i sista ronden...

publicerat i Vardag;
Ja nu är det snaaaart färdigmålat här hemma! Idag har jag maskerat,spacklat och slipat så imorgon ska jag måla fondväggen. Hade tänkt hinna måla en gång idag men upptäckte att jag visst hade slängt alla färgtråg som jag hade...irriterande!! Så istället så tog jag och grundmålade vår Hemnes spegel som också är furufärgad just nu men ska bli vit, som allt annat här hemma! ; )

För övrigt så har jag haft ett litet spaningsprojekt på gång här hemma! ; ) Hittade den här fina tunikan hos Gizmolina



och har sen letat som en galning för att komma på vad den heter och sen hitta någonstans där jag kunde köpa den. Efter lite klickade på google och på några bloggar så fick jag reda på att den heter Detroit tunic och så hittade jag den i den danska webshopen Lisen och några klick senare så hoppas jag att den är på väg hem till mig om den inte är slutsåld...håll tummarna att jag har tur!!



Annars så har jag mest varit irriterad idag...har ju 2 PM som jag har skrivit tillsammans med 2 olika grupper och nu ska vi i grupperna opponera på andra PM och även rätta till det som vi har fått anmärkning på. Eftersom detta är ett grupparbete så är det inte meningen att jag ska sitta själv och fixa allt detta men just nu så händer det ingenting... Jag har gjort "min" del och mailat vidare till den person i respektive grupp som åtagit sig att vara den som sammanställer allting. Dock så händer det ingenting och ingen av de 2 personerna svarar på mailen....dessutom så är det en tjej  i den ena gruppen som inte har tillfört någonting till vårt PM utan bara glidit med.... Sånt stör mig som f-n!!
Hon är dock väldigt bra på att maila till oss andra och påpeka ditt och datt.... Vill ju bara bli klar med de här kurserna så att jag kan få fokusera på andra saker!!

Som t ex att ha sommarlov med mina fina barn! ♥

Kommentera inlägget här :