Feeegisar!!

publicerat i Vardag;
Så jävla irriterad just nu så jag håller på och går i bitar!!
Startade för någon månad sen en Köp och sälj grupp för House of Lola på FB där jag även puffar för aktuella kampanjer och erbjudanden som finns för tillfället, jag ljuger eller smyger inte med att jag är säljare utan erbjuder helt enkelt mina tjänster för de som vill handla.
Idag får jag ett telefonsamtal från Piia som är en i ledningen från House of Lola och hon har inga som helst synpunkter på vad jag gjorde på sidan och ville bara kolla att jag inte släppte iväg kläder från min PK tidigare än avtalat datum.

Nu har det blossat upp en debatt på sidan på FB och det är framför allt en tjej som är så jävla bitsk rent ut sagt och ifrågasätter allt jag gör och säger - men var inte med i gruppen då om hon nu stör sig så jävla mycket!!


Ahhhhhh märks det att jag är arg eller?!?! ;-)


Bjuder på lite bilder på mina barn från lekparken idag istället och lite bilder från min entré med lite nya blommor som blev inköpta och planterade idag! Har ju varit helt ljuvligt väder idag och nu stramar det lite i ansiktet minsann! :-)











Kommentera inlägget här :