Fyndat och vabbat!

publicerat i Önskelista;
Blev en hemma dag med sonen idag som somnade med 40° feber och har haft nästan lika hög feber hela dagen trots alvedon =( Men ganska så soft dock att vabba då, Moa fick nämligen gå till dagis för annars hade han nog inte fått mycket vila...

Hon blev dock riktigt glad eftersom det var moster som hämtade henne medans jag var och hämtade bilen som varit på service, allt på en gång liksom men nu är det gjort iaf och sommardäcken är äntligen på också!

Har haft mycket tid att sitta vid datorn idag och snubblade då över ett kanonerbjudande!! 40% på Odd Molly och Hunkydory i den HÄR butiken. Gäller idag och imorgon men endast mot kortbetalning och man beställer genom att ringa till butiken mellan 10-18 - Tel: 0476-16010
Supertrevlig tjej som svarade och hjälpte mig och nu är den här snygga på väg hem till mig! =)



Är så sugen på att klicka hem en cupcakedress till mig också, är ju 100:- rabatt på alla klänningar hos House of Lola den här veckan så jag borde slå till....

Den här fina vill jag ha!




Åh varför är det så mycket man vill ha nu på våren......

Kommentera inlägget här :