Ekorrhjul...

publicerat i
Ja shit nu är det verkligen fuuuuull fart igen! Vi har t om satt upp en kalender på kylskåpet jag och G och så har vi skrivit in precis allt som händer! Och med hundar, jobb, barn, Lola träffar och så lite aktiviteter på det så är den redan fulltecknad kan jag lova...
Suck!! Tycker att det är jobbigt när kalendern är alldeles fulltecknad och framför allt så tycker jag det är jobbigt när vi måste fixa barnvakt för att få ihop vardagen..
Moa ska börja på dans på måndag och den börjar 15.30....vad är det för tid att börja liksom?? Jag har inte ens slutat jobbet då.,...jag jobbar 7-16 varje dag!
Så nu blir det till att pussla med flex och en moster som har lovat att ställa upp ♥
 
Annars då.,..tja försöker komma in i hela träningen och mat tänket igen! Har ju fortfarande några kilon kvar att gå ner eller rättare sagt ganska så många kilon kvar....skulle verkligen behöva få en kickstart och kanske gå ner sisådär 3-4 kilon på en gång istället för att sega på med 1 kg på 2 veckor. Iofs så är det ju bättre än inget men när man springer varje morgon och verkligen tänker på vad man äter så känns det som om att det borde hända mer än så...
 
Imorgon är det iaf fredag och det ska bli såååå skönt! Har en spring-fri morgon imorgon bitti också så då får jag sova en hel halvtimme extra, inte dumt alls! ; )
 
Avslutar med lite blandade bilder från veckan!
 
 
Hela familjen på Monstertruckshow!
 

 
Mitt lilla troll med sin älskade docka!
 

 
Min mumsiga kvällsmat! Kräftstjärtsallad, vitlödsbröd och cola light!

Kommentera inlägget här :