Nej inget mer nu.....

publicerat i Barnen;
Passar på att blogga lite nu när jag för en gångs skull har lite energi över, har precis varit iväg och tränat ett Box-pass och då är det alltid svårt att komma ner i varv efteråt.

Här är det så mycket baskelusker som går runt så jag blir galen!! G har varit sjuk i snart 3 veckor och ätit penicillin som inte hjälpte så imorgon ska han tillbaka till läkaren.
Moa var hängig i lördags men pigg i söndags så planen var att G skulle vara hemma i måndags men barnen skulle till dagis/fritte men när jag väckte Filip så var han varm som en kamin och hade ont i huvudet så då fick Moa också vara hemma.
Hela tisdagen låg F i 40° feber men Moa var pigg så idag skulle hon till dagis så F fick ta det lite lugnt, nej men då blir hon dålig istället och nu måste hon vara hemma imorgon. Och F som har varit feberfri hela dagen fick feber igen nu ikväll....
Och eftersom G har en läkartid imorgon så kommer barnens farmor hit och passar barnen en stund imorgon, hur vi ska lösa fredagen vet jag inte än...
Lutar åt att det blir jag som får vabba men det känns rätt ok, har massvis att fixa med här hemma. House of Lola släppte ju nyheter idag så de kläderna måste jag galga upp och märka med prisetiketter





Sneakpeak på några av nyheterna!

Sen har jag 2 träffar i helgen och självklart så krockade det med en grej som G hade inplanerad så nu har jag fixat och trixat med barnvakt och grejer....PUST!

Nej nu skulle jag behöva lite sol och ledigt...mycket som snurrar just nu!

Kommentera inlägget här :