Vad händer?

publicerat i Jag;
Inte mycket roligt inte.....jag jobbar, äter mina 1374 kalorier per dag, går ut och går med hundarna och tar hand om 2 trotsmonster...
Det händer inte så mycket på vågen men jag kämpar på och hoppas på att det lossnar snart! Vägrar att ge upp, har iaf gått ner nästan 5 kg på 4 veckor så det ska jag väl egentligen vara nöjd med men jag vill ju ha STORA resultat...snabbt!


Totalt orealistiskt jag vet men sån är jag! Men jag har en plan och jag håller mig i stort sett till den så hoppas jag att jag inte behöver gömma mig i vassen i sommar! ; )

Annars då...Ja förra helgen var jag på House of Lola kick off! Kul att få se den nya kollektionenn
få och träffa alla fina kollegor. Sen att bo på hotell och få lite egentid är ju inte fel det heller! ; )



Jag och Annelie på Bishop Arms kvällen innan kickoffen!



Snyggaste jackan som bara ska bli min!! =)



Rosa och svart till barnen! =)

Ska ut på några träffar nästa vecka och det ska bli så skoj att få visa upp alla fina kläder!=)




Nu är det dags att sova så att jag orkar upp imorgon när Moa kommer traskande! ; )

Kommentera inlägget här :