Ny vecka!

publicerat i Vardag;
Japp ny vecka och nästan slut på den också. Vi kom supersnabbt in i rutinerna igen efter julen, jag var iofs knappt ledig så för mig rullade det på hela tiden.
Jag har vabbat lite dock bara någon dag här och där, i stort sett så har barnen varit friskare den här vintern än förra och det tackar jag för med tanke på att jag har nytt jobb.
Är inne på min 3:e vecka med viktklubb och det går bra även fast jag inte får så stora resultat som jag skulle vilja, första veckan gick jag ner 3 kg och förra veckan bara 0,3 =( Ny invägning på måndag så då får vi se hur det gått denna vecka.

Jag tränar 2 dagar i veckan och däremellan försöker jag att promenera så mycket som möjligt så jag tycker att det borde lossna ordentligt snart. Men den här gången är jag riktigt motiverad och jag är inte ens sugen på att fuska! Inte en godisbit på 3 veckor snart och ingen coca-cola och det är verkligen min största last!

Får se hur det går nu i helgen då jag ska i väg på House of Lola kick off! Jag och en tjej till åker tåg till Jönköping imorgon och sover på hotell. Kickoff hela dagen på lördag med visning av nya kollektionen och kanske lite shopping också?! ; )

Idag så smet jag lite tidigare från jobbet och passade på att åka lite pulka med barnen medans det fortfarande var ljust!

Kommentera inlägget här :