Semester!

publicerat i
Snart har halva första semesterveckan gått och jag kan verkligen vänja mig vid det här! =)
Igår så var det ju hyfsat väder så då hamnade jag i en solstol ute vid poolen hela eftermiddagen, gjorde ett misslyckat försök att få en dag vid sjön med barnen men så fort vi kom dit så kom också molnen så då packade vi ihop och åkte hem istället!
 
Idag så var det dubbelkalas dag då både min systerson och min pappa fyllde år idag så vi hade ett riktigt långkalas som avslutades med lite crossåkning! , )
Min systers kille var iväg och köpte en lite cross och den ville ju alla köra på medans Moa och hennes kusin Axel nöjde sig med att sitta på den när den var avstängd.
 
 
Imorgon så ska jag, G och M åka till Örebro och se om vi hittar några små utemöbler som vi kan ha på trappen på framsidan. F får vara hos syrran för vi måste fälla sätet på hans sida så han får helt enkelt inte plats! ;-)
Sen på kvällen så ska vi gå på premiären av "Madagaskar 3", blir nog bra för barnen att vara isär ett par timmar idag.
De retas och slåss med varandra titt som tätt nu och jag håller på att bli galen!! Känns ju sådär kul att G ska börja jobba på måndag och att jag ska vara själv med barnen i 2 veckor...
Som tur är så har min syster också semester så vi får väl göra lite utflykter och aktivera barnen, kan ju hoppas på några soldagar så att man kan vara nere vid sjön och få lite bränna också!
 
Nu ska jag kika lite mer på OS innan det är dags att sova! Lämna gärna en kommentar om du är inne och läser, vore kul att veta vilka som läser här! : )

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sophia:

Jag hänger här :) Fick lov att läsa ikapp lite, då datorn har vart avstängd ett tag. Skönt det med faktiskt. Kram på dig/Sophia

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Jag kikar in flera gånger i veckan :)

Ha en bra helg!

Kommentera inlägget här :