Uttråkad och laddar för hösten...

publicerat i
Mannen jobbar och barnen sover...hoppas jag...och jag sitter i soffan och är uttråkad och klarvaken....
 
Min plan var ju att jag skulle slappa i solstolen idag men den planen sprack ju....är fortfarande sur över det...börjar ju fundera på om jag har missat den sol som kommer att bli i sommar?!
Nu lovar de ju halvbra väder imorgon och sol på måndag men inte så varmt på måndag....vi får väl se vad det blir för väder...de har ju inte haft rätt speciellt många gånger den här sommaren.
Längtar redan till nästa sommar då vi ska åka utomlands hela familjen, jag och mina familj, mina föräldrar och mina systrar med familj. Det ska bli sååå roligt och skönt!
Vi har inte varit utomlands sen F var 1,5 år så det är ett tag sen sist...
 
Ska iofs ta tag i att rensa barnens garderober om det fortsätter att vara dåligt väder, F har växt rejält och alla kläder börjar bli för små. Dessutom så har han redan talat om att han minsann vill ha overall i vinter och inte 2 dela så jag har kollat för att se om jag kan hitta något på rea redan nu.
 
Imorgon så hoppas jag på sol och så ska det komma en dam som eventuellt ska bli vår nya dagmatte, G och Moa ska över till farmor och farfar och mata hästarna.
 
Avslutar med lite egobilder...
 
 

Kommentera inlägget här :