Seeeegt!

publicerat i
Ja men fy vilken seg helg det här har varit och inte har jag kunnat springa något heller sen i torsdags =( Har haft så ont i höften att jag knappt kunnat gå och fast jag inte vill erkänna det så är jag nog tvungen att vila för att det ska bli bra...
Känns lite bättre nu så att imorgon bitti så blir det springa av! ; )
Jobbar halv dag imorgon, ska ta tåget till Stockholm och fylla i mina ögonbryn för andra gången. Är tvungen att åka lite tidigare för att tågtiderna inte passar så att jag får äta lunch i Stockholm, inte så kul att äta själv dock =(
 
Idag har F haft en kompis över och lekt så det har inneburit mindre tjafs mellan honom och Moa och nu sitter de i badet och leker med varandra utan att bråka för en gångs skull! Kors i taket!
 
 
På den här bilden tycker jag faktiskt att det syns att jag gått ner i vikt! =)
 
 
Mormor och Moa dansar kring stången.
 
 
Hemma hos mormor sen blev det vattenkrig mellan kusinerna!
 
 
Kvällen avslutades med kubb hemma hos oss! Tjejlaget vann såklart! ; )

Kommentera inlägget här :