Äntligen så blev det av!

publicerat i Jag;
Har i många år tänkt att jag ska ta och bli blodgivare men jag har aldrig kommit till skott tyvärr, jag har inga problem med att bli stucken så det är ingen issue.. Lämnade säkert en miljard blodprov när vi höll på med våra provrörsförsök så det har jag blivit van med. Idag så fick jag dock inte lämna blod utan bara svara på lite frågor och lämna några provrör med blodprov.

Nu får jag vänta ett par veckor på mina provsvar där jag får veta om jag blir godkänd som blodgivare eller inte!

Både igår och idag har jag varit supereffektiv efter jobbet, igår så var jag ute och sprang med Filip så att han fick öva att cykla på sin nya stora cykel och efter några vurpor så satt det där! Sen in och lagade mat, startade en tvättmaskin, dammsög och lagade mat.
Mannen kom hem vid 18 och då hjälptes vi åt att få barnen pyjamas och sen gick jag ut och gick en rask powerwalk med hundarna i en timme, fortsatte med lite armhävningar och plankan när jag kom hem så sen var det duschen som gällde!

Idag så handlade jag lite efter jag hämtat barnen, hem och fixa mat och sen åkte jag upp till badet och simmade. Har tänkt att jag ska försöka komma iväg och göra det en dag i veckan, superbra motion är det ju! =)

Måste ju visa det snyggaste collaget som jag hittade i den här bloggen! Så läckert och fräscht till våren!

Kommentera inlägget här :