Lite glest mellan inläggen...

publicerat i Jag;
Ja veckorna går så fort och det är så mycket hela tiden så bloggen har fått stryka på foten...

Kort sagt kanman väl säga att jag jobbar stenhårt på Beach 2012 men det får nog bli Beach 2013 men snart 10 kilo har snart försvunnit iaf! =)
Sakta men säkert går det! På jobbet är det fullt upp och jag lär mig mer och mer och i onsdags så var jag och en kollega upp till Stockholm till FMV´s huvudkontor och hälsade på.



Passade på att ta en litet smygfoto på toan! ; ) Kolla in den fina brickan som förgyller hela outfiten!

Imorgon ska iaf jag och syrran iväg bara hon och jag på en shoppingrunda, vi börjar på Lager 157 och sen blir det Marieberg. Ska bli skönt att bara vara vuxen ett tag och få sladdra lite skit! :)
På söndag har jag och en kompis anmält oss till ett military boot camp...får väl se om jag kommer ur sängen på måndag eller inte?! ; )
Kul att prova på något nytt ibland! Ska försöka hinna med att träffa en ev ny dagmatte också, vår dagmatte vi har nu ska in och operera höften så då lär hon ju inte kunna gå på ett tag : (

Nu blir det soffläge resten av kvällen och sen en tidig kväll så jag hinner med en tidig prommis med vovvarna imorgon!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sophia:

Bra jobbat Marita!!!!

10 kg är inte dåligt :)

Kommentera inlägget här :