Slänga om planerna...

publicerat i Jag;
Igår kväll så talade G om att vi måste lämna in vår ena bil på service imorgon eftersom gasen hänger sig emellanåt, då sprack ju mina planer på att åka och köpa jacka då så istället åkte jag iväg idag.

Moa fick åka vagnen så hon var också nöjd, det blev ett par jättefina rosa treggings, en rosarandig tunika och den rosa och oranga skaljackan från KAXS som jag visade igår. Den var verkligen jättefin, nu ska jag bara hitta en fin mössa att matcha med också! ; )

Efter en mindre lyckad lunch....de hade kryddat min räksallad med citronpeppar...uähhhh...så åkte vi hem och jag packade ner Moa i vagnen och så gick vi en långprommis som vi avslutade med att hämta upp F på skolan.



Nya mössan från Lager 157 invigdes!

Sen blev det lite mellis och mys i soffan när vi kom hem och jag gav mig t om på att tända en brasa, gick sådär som, vanligt! ; )

Tog även en lite raskare runda nu ikväll, skönt att bli lite svettig! Hoppas på att få till en liten joggingtur imorgon om mannen kommer hem i tid, F ska ju iväg på disco imorgon kväll så det blir tidig kvällsmat för oss imorgon.

Kommentera inlägget här :