Baggyjeans!

publicerat i shopping;
Jeansen från Please blev ju en flopp på mig...tyvärr....för jag tycker verkligen att de är skitsnygga men då ska man inte ha timmerstocks ben! ; )
Men idag fick jag hem ett par sjukt snygga baggyjeans från Blingo!



Ignorera den muppiga minen på mig! ; )



Snygga knappar i grenen!



Nu ska jag bara vänja mig vid hänget också..., )

Annars har den här veckan varit rätt jobbig... G jobbar borta hela veckan så jag får dra hela lasset här hemma själv och i kombination med att vi har tokmycket på jobbet så har det varit ganska så tungt!

Men jag är iaf stolt över att jag har varit ute varje morgon och sprungit ändå och har bara fuskat liiiiite med maten så nu får vi se vad vågen visar på måndag. Nu är jag iaf framme vid delmålet 15 kilo!!
Känns jättebra men samtidigt så har jag många kilon kvar att tappa så det gäller att inte börja fuska nu utan att hänga i och fortsätta kämpa!

Imorgon är det iaf fredag och den är efterlängtad kan jag lova....


Kram på er! ♥

Kommentera inlägget här :