Lite svid får man räkna med! ; )

publicerat i Vardag;
Åhhhh vilket underbart väder det har varit den här helgen och jag har verkligen försökt att njuta av varenda sekund och struntat i alla tråkiga måsten som alltid hänger över mig.

I fredags så hämtade min syster barnen och sen mötte jag upp henne på stan och vi handlade present till vår mamma och tog en fika på ett nytt fik som öppnat här i stan. Jättemysigt ställe och ännu mysigare hade det varit om inte mina barn hade haft myror i brallorna. ; )

Igår tog vi lite sovmorgon och sen klippte jag gräset, jag skulle ha en träningsfri dag för att låta kroppen vila lite men lite vardagsmotion är ju aldrig fel!
Efter det var gjort så samlade G ihop lite sopor och tog med sig F och åkte till sopstationen och sen och handlade. Jag tvättade och sen så slog jag mig ner i solstolen med M i badbaljan bredvid mig!



Moa ville först inte klä av sig men sen blev hon nakenfis och sprang omkring så resten av dagen! ; )



Bjuder på denna snygga på mig! ; ) Lite röd blev jag också....

Sen grillade vi lite och avslutade med att såklart kolla på Loreen när hon vann! Shit! Det var otippat! ; )

Idag så skulle G jobba hela dagen så jag packade in resten av familjen i bilen och åkte ut till min mamma och firade henne med present och sen en sån här fin bukett!



Både hon och jag älskar liljekonvaljer och jag har en bukett här hemma på bordet jag med! Luktar underbart!!

Som vanligt så är det skönt att vara hemma hos mamma och bli lite ompysslad, fick både fika och mat och vi hann med vattenkrig och sen var mormor och barnbarn i lekparken medans jag sprang en runda i spåret. Vaaaaarmt!!

Nu laddar jag inför en ny vecka som gräsänka eftersom mannen ska jobba nästa nonstop hela veckan =(

Men men snart är det helg igen! ; )

Kommentera inlägget här :