Vad fort det gick?!

publicerat i Barnen;
Ja vad hände! Tyckte nyss det var onsdag och jag hade 4 långa sköna lediga dagar framför mig och nu är det måndag igen...
I lördags så for jag mest runt hela fm, skjutsade barnen till farmor och farfar och sen hem och ut och sprang 2 varv i spåret. Skönt! Speciellt eftersom jag visste att jag skulle synda på kvällen, omöjligt att gå ut och festa och inte äta något onyttigt under tiden.
Slängde mig sen in i duschen och drack en cider medans jag väntade på min skjuts. Fixade iordning oss och sen iväg på förfest, trevligt men inte superkul!
Nu har jag iaf fått mitt gå-ut begär tillfredsställt för ett tag framöver, hade varit ännu roligare om det hade varit bra musik att dansa till men men...

Söndagen vaknade jag och G vid 10 och sen passade jag på och slappa i solstolen medans G åkte iväg och fixade lite, trots att det var disigt så lyckades jag bränna mig lite grann på huvudet....inte bra!! =(

Sen när vi hämtat barnen så orkade varken G eller jag laga mat så jag syndade lite till och vi åt pizza, ingen bra helg alltså vad gällde maten men jag hade iaf gått ner 1 kg till när jag ställde mig på vågen imorse! =)

Sonade lite för allt jag ätit i helgen genom att springa en runda imorse och det blir nog samma imorgon, tycker att det är så skönt att springa på morgonen för då har jag det "gjort" liksom!

Avslutar med lite bilder på mig och min lilla goding! ♥





Kommentera inlägget här :