Lööööördag! ❤

publicerat i Vardag;

Guuud så skönt det är att det är helg!
Har varit en tokintensiv vecka med 2 Lolaträffar, kul men innebär att jag bara hinner hem och vända efter jobbet, i onsdags så var jag och kollega i Stockholm på kurs hela dagen och på kvällen så tränade jag box.
Igår så var det ju äntligen fredag och jag flexade lite och hämtade barnen tidigare.
Hem och tog itu med tvättberget och en kompis till F kom över och lekte lite.
Mysigt att hinna vara lite med barnen ❤
Vid halv 7 kom min mamma och var barnvakt för jag och G skulle gå på RAW- stand up.
Jätteroligt men jag höll ändå på att somna på slutet för jag var så trött! ;)

Idag ska jag städa här hemma, G ska köra ved och Moa ska leka hemma hos en kompis för första gången.
Ska bli såå skönt m en ledig helg!
Imorgon är det Blingoträff här hemma så jag ska väl baka något gott. :)

Kommentera inlägget här :