Klick klick

publicerat i
Satt och slösurfade på fejjan häromkvällen och såg då ett inlägg från Selected Style där de visade bilder på snygga armband från Lo-ika som märket hette och jag belv helt frälst!
Googlade lite på dem och insåg att de inte var så dyra heller (jippi!!) så idag klickade jag hem 3 stycken från den här webshopen http://www.mummaofsweden.se/armband-p-898.aspx.
 
De hade dessutom ett erbjudande att man fick rabatt om man köpte 3 stycken så då blev jag ju tvungen att göra det! ; )
 
 
Dessa 3 blev det för mig! =)
 
Blev dessutom tipsade om rabatt på en annan sida så där klickades det hem en tröja, också på rea!
 
 
Jag ääääälskar ju stjärnor! ♥
 
Idag så vankas det finlunch med min syster och en av mina bästa vänner och hennes lilla bebis! Jättemysigt! ♥
 
Ikväll blir det lugnt, G jobbar och Moa är jättehostig så vi ska nog kura ner oss i soffan och mysa tror jag! =)
 
Trevlig Valborg!!

Kommentera inlägget här :