Äntligen igång och inredning!

publicerat i Inredning;
Idag var jag äntligen iväg och tränade igen, förkylning och allt runt omkring som varit har gjort att träningen har fått stå åt sidan. 
Men jag mår verkligen inte bra när jag inte tränar så jag måste verkligen komma igång nu. Tränar jag så äter jag också bättre! Win - win! 

Lämnade barnen hos min syster medans jag tränade och efter träningen så passade jag på att hoppa in på ICA och hämta ut ett paket med mattan från Ellos! 
Hade ju ingen aning om hur stor den var eftersom det stod fel på hemsidan så jag blev glad när jag såg att den var 170x240 cm. Alldeles lagom! 
Hoppas jag...för jag har inte hunnit packa upp den än! 



Den ska ligga under vårt stora slagbord i vardagsrummet och så ska vi få upp en lampa ovanför bordet. 
Vi har letat men inte hittat ngn som känns rätt men så kom G hem med en Edison glödlampa. De ser ut så här

Och ger ett varmt mjukt ljus. Fast vi kollade på den runda varianten som vi nog ska hänga upp ett par stycken i någon fin sladd. Tror det kan bli bra! 

Sen har vi 2 fåtöljer står bredvid och jag tog och beställde nya vita klädslar till dem idag. Nu är de beiga och det är inte så kul. 

Vitt är fräscht!!! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Hoppas att det kommer bild på det nygamla rummet när du är klar:)
Saknar dina dagens
Kram

Svar: Absolut gör det det! :)
Inge kul med dagens när det mest är mjukisar ;) Återkommer nästa vecka när jag är tillbaka på jobbet!
Kram
Marita

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Det ser jag fram mot:)
Kram

Kommentera inlägget här :