Jul och kalas

publicerat i Barnen, Jag;
Julen är över och nu är det kalas istället! 40-årskalas idag och imorgon är det svågern som fyller! 


Jul firade vi i 2 dagar, först bara vi och svärföräldrarna på julafton







Julfirandet fortsatte på juldagen och då tillsammans med mina föräldrar och syskon med familj. 



Nöjd tjej m gudmor ❤️


Jag med mina "små" syskonbarn! ;)


3 tomtar kom det och delade ut paket! 

Spännande!! 


Moas bästa julklapp! Hästen Candy! 

❤️

Sen var vi bortbjudna på mat på annandagen. Ingen julmat vilket var rätt skönt! ;)
Det gamla hederliga hockeyspelet kom fram och det utkämpades några hårda kamper! 




Idag så hade jag och barnen kompisar här medans mannen jobbade. 
Fullt ös men väldigt trevligt och så fick jag bebisgosa lite också ❤️

Sen skjutsade jag F och bästa kompisen till kompisen och jag och Moa fortsatte iväg på 40-årskalas. 
Min fina vän Madde fyllde jämnt och hade öppet hus.


Var där ett par timmar och fick god plockmat och tårta. Mums! 

Avslutade dagen med lite gos i soffan med min gosiga tjej ❤️

Nu lite film innan det är dags att sova! 
Ha det bra ❤️

Kommentera inlägget här :