Tillbaka..

publicerat i Jag;

Nu är jag tillbaka på jobbet och har kommit igång m träningen igen men det tar på krafterna att vara sjuk :(
Är helt slut och igår somnade jag när jag kollade på film med Moa.
Har ju varit sjuk 3 ggr sen nyår och ätit penicillin lika många gånger och min mage mår verkligen inte bra... Penicillinet jag äter nu är rätt starkt och jag åt ju dubbel dos i början så det är kanske inte så konstigt att den bråkar.

G har varit ledig m barnen igår och idag så de fick lite sportlov och jag har också sluppit hämta och lämna, lite lugnare. Men nu ska de gå på fritte och dagis resten av veckan.

Igår hade de gjort en snölykta som vi tände ikväll och jag läste en låååång saga för Moa - såå gosigt! ❤

Nu lite slapp i soffan innan det är sovdags.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ellis:

Hoppas att du blir piggare snart! Inget vidare med penicillin:( Krya på dig kram!

2:a kommentar, skriven , av Helle / made by Helle:

Hoppas du får må bra snart. Så tråkigt när det aldrig går över. Kul att se dig på benen igen i alla fall.

Kommentera inlägget här :