Första semesterdagen!

publicerat i Vardag;

Äääääntligen! Och det känns såååå skönt! :))

Igår chockstartade jag kroppen och dagen med att bege mig till Teknikbacken och springa 5 rundor där innan frukost! Det var jag och 2 kompisar som var där och det var verkligen sjukt jobbigt men skönt efteråt!

På eftermiddagen igår sen så hämtade jag upp en kompis och hennes 2 barn vid tåget. Vi har inte setts på jättelänge så det var så roligt att de kom.
Vi började umgås när vi gick i samma föräldragrupp när jag väntade Filip.
Sen har de också fått ett barn till som är nästan jämngammal med Moa.
Och alla barn lekte sååå bra ihop, trots att vi inte träffats på nästan ett år!

Får se vad vi ska hitta på idag, beror ju lite på vädret.

https://cdn1.cdnme.se/1430493/7-3/pic_51f5ff66ddf2b35b9150b714.jpg" class="image">

Kommentera inlägget här :