Toppendag! 🎈

publicerat i Jag;

Ja vi hade verkligen en toppen dag igĂ„r! Vi var till Parken Zoo och det var soligt utan att vara FÖR varmt, djuren i djurparken var ute och visade sig och barnen var harmoniska.
Avslutade med mat och lite shopping pÄ Tuna Park sen blev det slapp i soffan nÀr vi kom hem.

Idag hade jag tÀnkt starta dagen med en ordentlig springtur men nÀr jag vaknade vid 6 första gÄngen och var upp och kissade sÄ regnade det plus att jag hade en redig huvudvÀrk och svid i halsen :((

SÄ istÀllet har jag fikat med syster som var hit en svÀng, bÄde M och F har haft kompisar hÀr.

Nu ligger jag och vilar lite, G rensar pÄ kontoret och i förrÄdet, M har följt m sin kompis hem och lekt och F och hans kompis spelar.
Hoppas pÄ att sova bort baskeluskerna!

Kommentera inlÀgget hÀr :